6 Mart 2014 Perşembe

SAP Sigortacılık Günü’nde sigortacılığın geleceği tartışıldı-Yılmaz Parlar



SAP Sigortacılık Günü’nde sigortacılığın geleceği tartışıldı.

Sigorta dünyasının liderleri SAP Sigortacılık Günü’nde buluştu

Kurumsal uygulamalar ve yazılım alanında dünya lideri SAP, sigorta sektörünü geniş katılımlı SAP Sigortacılık Günü’nde buluşturdu. Dünyadan ve Türkiye’den sektör liderlerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda kurumlara inovasyon ve verimlilik artışı sağlayan yenilikçi teknolojiler tanıtıldı. 6 Mart’ta Ceylan Intercontinental Hotel’de gerçekleşen ve SAP’nin düzenlediği en büyük sigorta sektörü etkinliği olan buluşmada sigorta sektörüne dinamizm, hız, verimlilik ve kârlılık katacak yenilikçi çözümler ilgi odağı oldu.

6 Mart 2014, İstanbul – Türkiye’de sigorta sektörünü inovatif teknolojilerle buluşturarak geleceğe taşımayı hedefleyen SAP, sigortacılık sektörü toplantılarına bir yenisini ekledi. Dünyanın en büyük 20 sigorta şirketinin 19’una hizmet veren ve dünya çapında 2000’in üzerinde sigorta şirketinin çözüm ortağı olarak eşsiz bir global tecrübeye sahip olan SAP, Türkiye’de düzenlediği en büyük sigortacılık toplantısı SAP Sigortacılık Günü’nü 6 Mart’ta Ceylan Intercontinental Hotel’de gerçekleştirdi.

Sigorta dünyasının yerel ve küresel liderlerini “Daha İleriye” temasıyla buluşturan etkinliğin açılışını SAP Global Sigorta Direktörü Robert Cummings ve SAP Türkiye Genel Müdürü Zeynep Keskin yaptı. Boston Consulting Group Global Sigorta IT Operasyonları Başkanı Dr. Stephan Heydorn’ın dijital sigortacılık üzerine yaptığı konuşmanın ardından, SAP’nin gerçek zamanlı bellek içi platformda hayata geçirdiği “Suite on HANA” teknolojisini Türkiye’de ilk kez kullanan Eureko Sigorta Projesi tanıtıldı. Sigortacılıkta finansal dönüşümün kodlarını veren ‘Eureko Sigorta Finansal Dönüşüm Projesi’ lansmanı, SAP’nin dijital vizyonuyla toplantıya katılan sigorta liderlerine ilham verdi.

Dijital sigortacılığın yaratacağı dönüşüm büyük ilgi gördü
SAP Sigortacılık Günü’nde sektör profesyonelleri, sigorta müşterilerinin değişen yaşam tarzları ve tercihlerinin pazarı nasıl etkilediğini, Türkiye’den ve dünyadan örneklerle masaya yatırdı. Değişen beklentiler ve ihtiyaçlar sigorta şirketlerinde de değişimi kaçınılmaz kılarken, SAP, bilgiyi elde ettiği anda tüketen yeni nesil müşteri profiline hitap eden çözümlerini lanse etmeyi sürdürdü. Geleneksel sigorta mecralarını dönüştürerek, sosyal medya, bulut bilişim ve mobiliteyi sektörle buluşturan dijital sigortacılık sayesinde sigorta şirketleri, poliçe sahiplerinin beklentilerini tam olarak karşılayabiliyor.



SAP’nin uzmanlığı ile şirketler, müşterilerine hiç olmadığı kadar yakın olabiliyor ve yol haritalarını teknoloji ile şekillendirerek değişen müşteri beklentilerini ve ihtiyaçlarını fırsata çeviriyor.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder