Hedef 100 bin Müşteri
Ataşehir'de hizmete başlayan, CarrefourSA’nın yeni nesil perakende anlayışıyla tüm trendleri uygulamaya kilitlenmiş, Metropol hipermarketin müşteri hedefi haftalık 100 bin.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’nın Ataşehir’deki yeni Metropol İstanbul hipermarketi, CarrefourSA’nın resmi açılış basın toplantısında CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, gıda ürünlerinin tazeliği, organik olması, tüm çeşitlerin bulundurulması, perakendenin önemini koruyan hız, digital (ürün seçimi-kampanya takibi-ödeme başda olmak üzere), müşteri memnuniyeti gibi trendleri harfiyen uygulayarak, 640 market sayısına ulaşmayı hedeflediklerini, yatırım için 120 milyon TL ayırdıklarını söyledi.
Dikkat çeken özellikler ; 80 Balık çeşidi, 600 çeşit içki reyonu, 80'e yakın meze çeşidi. Unlu mamülleri sloganla ünlü mamüller olarak isim değiştirerek iddalı oldukları, duyma engellilerin kullandıkları cihazın gürültü uğultusun baş ağrısı yapma sebenbiyle kapatmada T durumuna getirilmesiyle sadece kasiyeri duyma izelliği Türkiye’de tek uygulamanın hipermarketlerde oluşu, Kampanyaları ve diğer marketdeki ürünü takip eden digital ekran, gibi daha pek çok özelliklere sahip. Market ön kapıda Robot karşılıyor. Hoş Geldiniz-Güle güle haricinde soruda cevaplıyor…
Basın Toplantısında CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, “Tüm hipermarketlerimizde müşterilerimize güvenilir ve kaliteli ürünleri, en uygun fiyat politikasıyla ferah bir alışveriş ortamında sunarak bambaşka bir alışveriş deneyimi yaşatmaya çalışıyoruz. Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper ile bu deneyimi, Ataşehir'e kazandırdık. Müşterilerini dinleyerek yol haritasını belirleyen bir marka olarak Ataşehirliler'in beğenisini kazanarak alışveriş tercihlerini değiştirecek bir yatırıma imza attık. Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper, yalnızca geniş ürün gamı ya da farklı reyon konsepti ile değil teknoloji odaklı yeni nesil market hizmetleriyle de öne çıkıyor.” Şeklinde yeni anlayışı açıkladı.
CarrefourSA Hipermarketler Satış Genel Müdür Yardımcısı Şenol Arpacı “Esnaf dokunuşunu Ataşehir'e taşıdık. Binlerce taze gıda ürünlerini kaliteli, güvenilir ve en uygun fiyat politikasıyla müşterilerle buluşturuyoruz. 80 farklı çeşit balık sunmaya başladık. Kırmızı ette de en iyi fiyat garantisiyle hijyen ve kalite denetimlerinin veteriner hekimler tarafından yapıldığı, kaynağı belli yüzde 100 yerli besi et ürünlerini reyonlarımıza getirdik.
Organik ekmek çeşitlerinden günlük taze tatlılara, tuzlu pastalarından geleneksel unlu mamullere kadar birçok çeşidi kendimizi pişirip fırınlarımızdan reyonlara ulaştırmaya başladık. Tat müdavimlerini unutmadık, peynirden zeytine, sucuktan Kayseri pastırmasına, ithal ve yöresel lezzet seçenekleri ve daha birçok farklı lezzete kadar onlarca çeşidi Müdavim Şarküteri'ye taşıdık.
Bir diğer yeni reyonumuz Mezeci'de şakşukadan haydariye, içli köfteden acılı ezmeye, favadan patlıcan salatasında kadar 80'e yakın meze çeşidi sunuyoruz. Bunların yanı sıra dünya mutfaklarından seçme lezzetler ve Japon Mutfağının 2 bin 500 yıllık efsane lezzeti Sushi'yi sipariş üzerine hazırlayarak taze taze müşterilerimize ulaştırabiliyoruz.”
İstanbul'un yaşam oranı yoğun olan ilçelerinden Ataşehir'in merkezinde, 10 milyon TL yatırımla Metropol İstanbul bünyesinde hizmete giren CarrefourSA Hiper, taze gıda ürün grupları, vitamin ağacı, mahzen, dünya mutfakları, organik ürün grupları ve 70 kişi kapasiteli Lezzet Arası restoranıyla öne çıkıyor. Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper'de toplam 100 personel görev alıyor.
Geniş ürün gamının yanı sıra Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper, yeni nesil hizmetleriyle de öne çıkıyor. Teknoloji reyonunda bulunan mağaza içi sipariş ekranı ile müşteriler, 2 bine yakın teknoloji ürününe bir ekrandan ulaşıyor, ürün mağazada bulunmasa dahi kiosk üzerinden sipariş vererek satın alma gerçekleştirebiliyor.
Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper'de işitme güçlüğü çekenlere kasalarda indüksiyon döngü sistemi kulaklık, yaşından dolayı hareket zorluğu olanlara akülü araba, engelli ve yaşlı müşterilere kişisel asistan, engelli müşteriler için ulaşım alternatifleri ve çocuklar için çocuk alışveriş arabaları ile hizmet veriliyor.
CarrefourSA, Hızlı Kasa uygulaması ile müşterilerine hızlı ödeme imkanı kazandırırken, Al Gelsin hizmeti ile mağazada yaptığı alışverişi kapısında teslim almak isteyen müşterilere “kapıya teslim” hizmeti veriyor.
Toplantı sonrası market reyonları gezildi. Yerinde bilgi alındı.
yilmazparlar@yahoo.com
Ataşehir'de hizmete başlayan, CarrefourSA’nın yeni nesil perakende anlayışıyla tüm trendleri uygulamaya kilitlenmiş, Metropol hipermarketin müşteri hedefi haftalık 100 bin.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’nın Ataşehir’deki yeni Metropol İstanbul hipermarketi, CarrefourSA’nın resmi açılış basın toplantısında CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, gıda ürünlerinin tazeliği, organik olması, tüm çeşitlerin bulundurulması, perakendenin önemini koruyan hız, digital (ürün seçimi-kampanya takibi-ödeme başda olmak üzere), müşteri memnuniyeti gibi trendleri harfiyen uygulayarak, 640 market sayısına ulaşmayı hedeflediklerini, yatırım için 120 milyon TL ayırdıklarını söyledi.
Dikkat çeken özellikler ; 80 Balık çeşidi, 600 çeşit içki reyonu, 80'e yakın meze çeşidi. Unlu mamülleri sloganla ünlü mamüller olarak isim değiştirerek iddalı oldukları, duyma engellilerin kullandıkları cihazın gürültü uğultusun baş ağrısı yapma sebenbiyle kapatmada T durumuna getirilmesiyle sadece kasiyeri duyma izelliği Türkiye’de tek uygulamanın hipermarketlerde oluşu, Kampanyaları ve diğer marketdeki ürünü takip eden digital ekran, gibi daha pek çok özelliklere sahip. Market ön kapıda Robot karşılıyor. Hoş Geldiniz-Güle güle haricinde soruda cevaplıyor…
Basın Toplantısında CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, “Tüm hipermarketlerimizde müşterilerimize güvenilir ve kaliteli ürünleri, en uygun fiyat politikasıyla ferah bir alışveriş ortamında sunarak bambaşka bir alışveriş deneyimi yaşatmaya çalışıyoruz. Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper ile bu deneyimi, Ataşehir'e kazandırdık. Müşterilerini dinleyerek yol haritasını belirleyen bir marka olarak Ataşehirliler'in beğenisini kazanarak alışveriş tercihlerini değiştirecek bir yatırıma imza attık. Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper, yalnızca geniş ürün gamı ya da farklı reyon konsepti ile değil teknoloji odaklı yeni nesil market hizmetleriyle de öne çıkıyor.” Şeklinde yeni anlayışı açıkladı.
CarrefourSA Hipermarketler Satış Genel Müdür Yardımcısı Şenol Arpacı “Esnaf dokunuşunu Ataşehir'e taşıdık. Binlerce taze gıda ürünlerini kaliteli, güvenilir ve en uygun fiyat politikasıyla müşterilerle buluşturuyoruz. 80 farklı çeşit balık sunmaya başladık. Kırmızı ette de en iyi fiyat garantisiyle hijyen ve kalite denetimlerinin veteriner hekimler tarafından yapıldığı, kaynağı belli yüzde 100 yerli besi et ürünlerini reyonlarımıza getirdik.
Organik ekmek çeşitlerinden günlük taze tatlılara, tuzlu pastalarından geleneksel unlu mamullere kadar birçok çeşidi kendimizi pişirip fırınlarımızdan reyonlara ulaştırmaya başladık. Tat müdavimlerini unutmadık, peynirden zeytine, sucuktan Kayseri pastırmasına, ithal ve yöresel lezzet seçenekleri ve daha birçok farklı lezzete kadar onlarca çeşidi Müdavim Şarküteri'ye taşıdık.
Bir diğer yeni reyonumuz Mezeci'de şakşukadan haydariye, içli köfteden acılı ezmeye, favadan patlıcan salatasında kadar 80'e yakın meze çeşidi sunuyoruz. Bunların yanı sıra dünya mutfaklarından seçme lezzetler ve Japon Mutfağının 2 bin 500 yıllık efsane lezzeti Sushi'yi sipariş üzerine hazırlayarak taze taze müşterilerimize ulaştırabiliyoruz.”
İstanbul'un yaşam oranı yoğun olan ilçelerinden Ataşehir'in merkezinde, 10 milyon TL yatırımla Metropol İstanbul bünyesinde hizmete giren CarrefourSA Hiper, taze gıda ürün grupları, vitamin ağacı, mahzen, dünya mutfakları, organik ürün grupları ve 70 kişi kapasiteli Lezzet Arası restoranıyla öne çıkıyor. Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper'de toplam 100 personel görev alıyor.
Geniş ürün gamının yanı sıra Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper, yeni nesil hizmetleriyle de öne çıkıyor. Teknoloji reyonunda bulunan mağaza içi sipariş ekranı ile müşteriler, 2 bine yakın teknoloji ürününe bir ekrandan ulaşıyor, ürün mağazada bulunmasa dahi kiosk üzerinden sipariş vererek satın alma gerçekleştirebiliyor.
Metropol İstanbul CarrefourSA Hiper'de işitme güçlüğü çekenlere kasalarda indüksiyon döngü sistemi kulaklık, yaşından dolayı hareket zorluğu olanlara akülü araba, engelli ve yaşlı müşterilere kişisel asistan, engelli müşteriler için ulaşım alternatifleri ve çocuklar için çocuk alışveriş arabaları ile hizmet veriliyor.
CarrefourSA, Hızlı Kasa uygulaması ile müşterilerine hızlı ödeme imkanı kazandırırken, Al Gelsin hizmeti ile mağazada yaptığı alışverişi kapısında teslim almak isteyen müşterilere “kapıya teslim” hizmeti veriyor.
Toplantı sonrası market reyonları gezildi. Yerinde bilgi alındı.
yilmazparlar@yahoo.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder